poniedziałek, 28 października 2013

red blouse, red nails

red blouse, red nails


Ten post miał być wczoraj, ale szkoła i obowiązki z nią związane weszły mi na głowę.
Od razu przepraszam (( ;

sobota... była na prawdę ciepła, słońce świeciło na całe miasto
Dziwiłam się, że pod koniec pazdziernika będę mogła pokazać wam jesienno/ wiosenny outfit.
Obecnie moja ulubiona bluza, sukienka typu długa bokserka, legginsy i trampki... to chyba mój świat, obecnie, bo moje gusta łatwo przełamać i wprowadzić nowy look.


Postanowiłam sobie, że będe coś wstawiać choć raz w tygodniu, ale weekendowy wyjazd do warszawy uniemożliwił mi to. Są jednak i plusy tego wyjazdu, bo mogę wam pokazać bluze, na którą polowałam od dawna. Znalazłam ją w New Yorkerze. Czerwony kolor mnie urzekł i musiałam ją kupić.
Natomiast legginsy... hmm.. chyba zbytnio nigdy nie byłam ich zwolenniczką i wciąż wole jeansy, ale moja szafa potrzebowała zmiany, czegoś co pokaże mnie z innej strony lustra.
Bo w końcu wszystko ma drugie dno, tak ??? :)

Chciałabym, żeby następny post był w innym stylu, mam nadzieję, że mi się to uda. Mam zaplanowany fajny plener, tylko oby kolorowe liście zostały na ziemi :))


https://www.facebook.com/addictio
like, like, like.



bluza - NEW YORKER
legginsy - TALLY WEIJL
bokserka -H&M 
trampki - CONVERSE
naszyjnik (bransoletka) - NO NAME







8 komentarzy:

  1. Super outfity ; )
    Jakość w ostatnim coś szwankuje ;/

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fajne outfity :)
    Jakość w ostatnim zdjęciu coś szwankuje :/

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ;)
    http://aleksandrajemielita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia i outfit również ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie i przede wszystkim wygodnie ;)
    obserwuje i licze na to samo !
    ZAPRASZAM do mnie na konkurs do wygrania wybrany ciuchy ze sklepu sammydress !
    obsesyjnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie i przede wszystkim wygodnie
    obserwuje i licze na to samo !
    ZAPRASZAM do mnie na konkurs do wygrania wybrany ciuchy ze sklepu sammydress !
    obsesyjnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń