czwartek, 30 stycznia 2014

neon

neonowa kurtka, mój najnowszy zakup od  funk'n'soul
do tego czarne, woskowe rurki i biała koszulka w czarne paski tworzą fajny efekt ;))
blog jest dla mnie tylko odciągnięciem się od rzeczywistości, pokazanie,
że lubie zdjęcia, nie tylko bycie na wprost aparatu, ale również uwielbiam je robić.
blog traktuje jako hobby, i mam nadzieję, że wy go nie będziecie traktować,
jako typowy blog o modzie, to jest blog o mnie, może i nie znam się na modzie jakoś bardzo strasznie, ale na zdjęciach pokazuje siebie, coś co lubie robić
i coś dzięki czemu się uśmiecham, więc dziękuje wszystkim, którzy mnie odwiedzają :)


kurtka- klik
spodnie- stradivarius
buty- h&m
bluza- sinsay
bluzka- h&m
rękawiczki- h&m











8 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładne oczy ale kreski malujesz troszke długie i z tego co widze tylko u góry. Spróbuj malować je u dołu a jeśli je malujesz u dołu to maluj je troche mocniej/ grubiej.
    P.S.
    Ślicznie dobrany zestaw na zime ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te kreski mi kompletnie nie wyszły...
    w dodatku płakałam i bardzo się zmyły.
    dziekuje i będe pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia, świetne miejsce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boziuu, jakie piekne nogi, zakochałem się!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, ale to i tak nie jest efekt ktory chce uzyskać.
      zaczynam się odchudzać i ćwiczyć mięsnie ! :)

      Usuń
  5. sprobuj do zestawow dodawac wiecej dodatkow nie boj sie ich..:) kurtka bardzo trafna probuj czesciej robic zdjecia a na pewno uda ci sie dojsc do perfekcji zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jakość zdjęć jest genialna *.* Mogę wiedzieć czym robisz zdjęcia ?
    PS. Radzę wyłączyć kod do tych komentarzy, ponieważ może to troszkę razić innych, przez co jest mniej komentarzy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ; *
      lustrzanka nikon d3100 - tak mi się wydaje ; D

      Usuń