piątek, 24 stycznia 2014

rozkloszowana spódnica.


możecie teraz  komentować moje wpisy.

odblokowałam anonimowe dodawanie komentarzy, więc śmiało piszcie na dole.

możecie też śledzić mojego bloga klikając *dołącz do tej witryny* --->
niżej, po prawej stronie znajdziecie też ankiete! ;)
jutro, albo w poniedziałek postaram dodać wkońcu konkurs, do którego nie mogę się zabrać...
więc jeśli chcecie być na bieżąco polubcie mój profil na facebook'u --> https://www.facebook.com/addictio
postanowiłam również przed każdym wpisem, dodawać krótke video z zapowiedzią posta. 
jutro już pierwszy filmik! :)

Jeśli macie jakieś pomysły na wpis, strój lub jakąś potrawę, którą mogłabym zrobić piszcie w komentarzach,
przypominam, że nie musicie posiadać konta, można pisać anonimowo.

                                                                                                                    



Dzisiejszy strój jest prosty i bardzo wygodny!
Spódnica na którą bardzo długo polowałam pochodzi z Stradivariusa, top też.
Zapraszam do komentowania! 
A ja tymczasem zostawiam Was z dużą ilością zdjęć!


Cześć!











spódnica- Stradivarius
top- Stradivarius
torebka- Mango
buty- H&M
żakiet- DolceVestito
zegarek- Quartz 
bransoletka- Shvedka Jewerly 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz