poniedziałek, 27 stycznia 2014

zima.

*hej*hej*hej*

w końcu zebrałam się do posta.
nie mam co pisać, szkoła...
hm... niedługi ferie.
wybieracie się gdzieś? ;)
piszcie w komentarzach jakieś fajne, ciekawe miejsca, warte zobaczenia ;)


łał, tego roczne mrozy mnie przerażają, ale mi chyba zawsze jest zimno.
postanowiłam wybrać długi, czarny płacz oversize, do niego długie kozaki na małym obcasie, czarną bluzkę z obcisłymi rękawami, do przełamania ciemnego zestawy wzięłam ostro-czerwone spodnie z Sinsay, chustkę w azteckie wzory i czerwone rękawiczki.



 

płaszcz- h&m
spodnie- sinsay
buty- deichmann
bluzka- zara 
chustka- prezent :)
rękawiczki- h&m

5 komentarzy:

  1. Pytanko: Czy ty może zarabiasz na blogu ? Nie, to nie hejt, tylko ciekawość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz cudowne włoskii *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś mega chuda, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń