poniedziałek, 24 lutego 2014

3 kolory plus (;

A miało być tak ciepło...
Nie wiem jak u Was, ale u mnie dzisiaj pogoda znacznie sie popsuła.
Wiał silny wiatr, a brak słońca wcale nie poprawiał sytuacji.


Po tytule posta, mogliście domyślać się, że pojawią się w nim trzy kolory.
A mianowicie granatowy, czarny i biały.
Jednak stojąc przed lustrem stwierdziłam, że jest nudno...
Wyciągnęłam z szafy szaro-seledynowy szalik i czapkę z pomponem :)

Zdjęcia średnio mi sie podobają, pogoda dużo popsuła, ale może przypadną w Wasz gust.
(zdjęcia znajdziecie pod rzeczami z sheinside)
serdecznie zapraszam do komentowania i obserwowania.


W szkole zaliczyłam ważny sprawdzian z geografii i kartkówkę z wos'u.
Czy tylko u mnie w tym tygodniu jest masę sprawdzianów?
Do tego lektura... jest bardzo cieżko, a mój zacięty charakter tym bardziej nęci mi w głowie.
Zawsze musze być przygotowana, średnio podoba mi się ta cecha, bo bardzo mnie męczy.



szalik i czapka - h&m
płaszczyk- h&m
bluzka- h&m
spodnie- zara
buty- ccc
naszyjnik z piórkami- pepco








sobota, 22 lutego 2014

coraz cieplej....

Pogoda jest niesamowita! <3
Dzisiaj na dworze było aż 10 stopni.
Umówiłam sie z moją przyjaciółką Leną na zdjęcia,
na prawdę ją uwielbiam, ale jak zwykle zaspała.
Na szczęście dałyśmy jakoś radę :)
Jestem jej wdzięczna, że zawsze ma dla mnie czas!









 leginsy- c&a
buty- deichmann
czarna bokserka- h&m
sweterek- reserved
bransoletki- diy
kolczyki- h&m

czwartek, 13 lutego 2014

przedwiośnie.

stylizacje na moim blogu nie są jakieś strasznie dojrzałe i wogóle.
nie rozumiem pewnej osoby, która napisała w komentarz, że moje stylizacje,
że każda moja stylizacja *jest inna*, było to dla mnie śmieszne, gdyż nie wiem jaki sens ma robienie zdjęć ciągle w tych samych ciuchach, czy ciuchach, które mają ze sobą dużo wspólnego.
czy to by nie było nudne???

nie jestem jakąś blogerką, która robi zdjęcia w ubraniach od drogich projektantów,
takie stylizacje, które mało z nas może mieć/ kupić...
kupuje rzeczy w znanych sieciówkach, też jestem dziewczyną,
która lubi pochodzić po przecenach i znaleźć coś fajnego :))

uważam, że ocenianie mojego bloga i mnie w sposób od razu *na minus*
jest troche nie sprawiedliwe, gdyż ja dopiero zaczynam.
każdy miał kiedys w czymś swój początek...
w śpiewaniu, w tańczeniu, w nauce jezyka, w jeździe na nartach, łyżwach, rolkach...
początki to coś normalnego, coś co każdy w życiu przechodzi.
i ocenianie mnie z góry jest bezsensowne...

dzisiejszy strój to obcisła, biała bluzka z rękawami 3/4
czarne spodnie i nowoczesna bejsbolówka z dżetami :)
stylizacja jest bardzo prosta.
mały akcent to neonowy komin w paski :)
buty które mam na sobie są z wyprzedaży C&A, są bardzo wygodne i fajnie się prezentują.



bluza- sinsay
spodnie- stradivarius
bluzka- h&m
buty- c&a
komin- reserved
zegarek- Quartz
gumka na nadgarstku- h&m
torba- stradivarius
bransoletki- diy