niedziela, 30 marca 2014

30.03.14

Ale wczoraj było pięknie <3
Rano spotkałam się z moją przyjaciółką i poszłyśmy na zakupy.
Kupiłyśmy jeans'y, koszulki. Potem zaszłyśmy do piekarni coś zjeść.
Po powrocie do domu zaczęłam przymierzać mnóstwo ubrań, które byłyby odpowiednie do nowych czarnych butów. Wybrałam rozkloszowaną spódnice i obcisły top z koronką. 
Poszłyśmy z Leną na zdjecia, fajnie się bawiłyśmy i było bardzo ciepluutko!
Wieczorem znowu się spotkałyśmy, kupiłyśmy nowe gęste soki od Tymbarka, są naprawdę pyszne!
Potem chodziłyśmy po osiedlu. Byłyśmy na boisku, placu zabaw. Na koniec dnia spotkałyśmy się z Kacprem, Weroniką i Damianem. :)) 
Uważam ten dzień za bardzo udany, bo spędziłam go w całości z moja przyjaciółką Leną! Jest dla mnie bardzo ważna. Zawsze mi pomaga, a ja jej. Wiemy, że możemy na siebie liczyć i polegać na sobie. Naprawdę ją kocham i brakowało mi bardzo takich dni... Chciałabym częściej się z nią spotykać.
Bo mimo tego, że mam wiele znajomych, to oni wszyscy mogą odejść. Zostawić mnie, a jeśli komuś ufasz i szanujesz go, to wiesz że będzie przy tobie zawsze! I nigdy nie pozwolę nikomu jej skrzywdzić! 
Ludzie potrafią być okropni, potrafią z zazdrości zrobić okropne rzeczy, jest tyle osób, które nie mogą patrzeć na szczęście innych. Nie trawię takich osób, bo nie wiem, co mają na celu...










buty / top - h&m
spódnica - tammy


24 komentarze:

  1. świetny blog !:))

    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjecia masz bardzo ladne nogi

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś trochę za młoda na szpilki? + masz strasznie odsłonięte obojczyki. Nie wygląda to estetycznie, przy takim stroju.

    Zuza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem. i dlatego nie chodzę w takich butach, są tylko do zdjęć :) nie martw sie!
      a jeśli chodzi o obojczyki, to dziwne żeby były zasłonięte... mam chodzić w golfie? ;0

      Usuń
  4. Śliczna spódniczka :)
    Zapraszam do nas: http://wercia-kamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chudzinkaaa *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna spódniczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz śliczne włosy i nogi ! ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ty piękna jesteś. Ślicznie wyglądasz.
    Może wspólna obserwacja odpowiedz u mnie..:) pozdrawiam cieplutko :D
    http://malinabymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli podoba ci sie blog to zaobserwuj! :)
      ja na pewno do ciebie wpadnę!
      pozdrawiam :33

      Usuń
  9. jak dotychczas twój najlepszy post!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło to czytać...
      to dla mnie dużo znaczy :>

      Usuń
  10. jesteś na prawde chudziutka i sliczna!
    zycze powidzenia + poklikalem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bo najważniejsze to mieć prawdziwego przyjaciela! :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam, masz śliczną figurę i włosy mega!:O

    skomentowałam, teraz twoja kolej (-post fb-) :D
    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja . Śliczne zdjęcia . Fajnie prowadzisz bloga ony tak dalej :)) Zapraszam http://aleksandrabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kocham dni z przyjaciółmi ♥
    Cudne zdjęcia *.* Jesteś bardzo fotogeniczna.

    zapraszam do mnie:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń