piątek, 25 kwietnia 2014

hej wiosna, hej anatol!


Jak zauważyliście w tytule posta znajduję się dziwna nazwa, a właściwie imię: Anatol. :)
Anatol, Anatol to Tolek - pies mojej cioci. Nazwała go Tolek, potem wyszukała jego pełne imię. 
Dla mnie jest mega słodkie i śmieszne! A sam właściciel imienia jest przeuroczy! 
Zdjęcia to poniedziałkowe efekty zabawy w ogrodzie u Cioci :)
Święta spędziłam poza domem, a każde nowe miejsce, każde inne miejsce jest dobre do zrobienia zdjęć na bloga. 

Nie mam za bardzo co pisać, bo nic się nie działo. Jak na razie mam wolne, jeszcze weekend, potem 3 dni szkoły i weekend majowy. Bardzo się cieszę, że będę mogła więcej czasu spędzać na dworze, tym bardziej, że pogoda jest przepiękna! Na pewno pojawi się też więcej zdjęć i postów. :)










bluzka- c&a
kurtka- tutaj

Podoba Wam się post? 
Jak spędzacie weekend majowy?
Co sądzicie o mojej top-liście z sheinside?
Piszcie w komentarzach. :)

31 komentarzy:

  1. widze, ze u cb cudowna pogoda, zazdroszcze!
    super zdjecia i pieski!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam już od dzisiaj wolne :) Pogoda dopisuje <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o hej Gabi super post!
    /Twoja fanka Weronika Kowalik :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super laska, Kuba brałby
    buziaczki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne zdjęcia! :)
    http://claudia-claaaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsze ostatnie zdjęcie! <3
    http://s0methingood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia wyszły, wyglądasz pięknie, a do tego ten piesek taki cudowny. Model <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne włosy, cudowna pogoda!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. miło mi!
      u Ciebie też widzę postępy Anita! :)

      Usuń
  10. Oooo, słodziutki ten psiak! I ma takie nietypowe imię :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie bluzka!
    :))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog, ja weekend majowy spędzam w domu, bo pada ;c
    obserwuje i liczę na rewanż http://magicwardrobee.blogspot.com/
    Mam pytanko, ilu miałaś obserwatorów i jakie wymogi są żeby współpracować z shenshide ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do nich! :>
      warto spróbować!
      ja miałam około 80, ale to zależy w większości od jakości zdjęć :)

      Usuń
  13. jaki słodki piesek <3 Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj. Otóż jestem ciekawa pewnej rzeczy i byłabym wdzięczna gdybyś do mnie napisała na gg- 48765110

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci w tych spodniach i zazdroszczę Anatolowi takiej Pani :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałem sie :)

    OdpowiedzUsuń