sobota, 12 kwietnia 2014

Print Sweatshirt!

Cześć!
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam bluzę, którą dostałam od sheinside w ramach współpracy:)
Doszła do mnie również sukienka (tutaj) i zamierzam zrobić w niej zdjęcia w czwartek, 
jak tylko Lena będzie miała czas. :)
Jeśli chodzi o moją recenzję tych ubrań to jest pozytywna.
Jednak, żeby nie było za *słodko* :) muszę przyznać,
że rozmiary w sheinside są różne...
Na ogół ja noszę rozmiar S, jednak po zmierzeniu wszystkich wymiarów podanych na ich stronie,
wychodzi na to, że u nich mam rozmiar M, więc jeśli ktoś z Was chciałbym zamówić jakąś rzecz od nich,
to radzę dokładnie zmierzyć, każdy wymiar. 
Jeśli chodzi o materiały to jestem za. Bluza jest taka jak sie spodziewałam, czyli śliska.
Chyba każdy z Nas widział kiedyś te bluzy, w typ stylu. Ja zawsze o takiej marzyłam i bardzo cieszę się, 
że wybrałam właśnie tą!
Podsumowując ubrania od nich są oryginalne, dobre gatunkowo i przede wszystkim wygodne!


W moim mieście dzień był pochmurny, 
moje plany uległy zmianom, bo brak słońca i brak fotografa sprawiły, że straciłam ochotę na wszystko.
Jednak Mama zawsze mi pomoże! Zaproponowała, żebyśmy poszły na zdjęcia razem.
Było zabawnie. Na początku musiałam trochę przypomnieć ją posługiwać się lustrzanką, 
ale szybko się wciągnęła i było w porządku.
Niżej możecie zobaczyć efekty naszej pracy :)

Od środy wreszcie będzie przerwa świąteczna!
Cieszę się, bo będę mieć więcej czasu na zdjęcia, a poza tym jadę do Opola,
jest tam wiele ciekawych miejsc w których będę mogła zrobić fotki na bloga :)

Napiszcie w komentarzach jak podoba Wam się bluza
i jak Wy spędzicie Wielkanoc. :)











bluza - klik tutaj, spodnie - stradivarius, buty - converse.

39 komentarzy:

  1. Bluza super ! Śliczne zdjęcia i super wygląd bloga :)
    Zapraszam do mnie http://aleksandrabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz!
    pozdrów Mamę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw i wlosy!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super bluza! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna bluza :3

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluza :*
    Piękne zdjęcia ;)
    wenu-wenu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog ! będę wpadała częściej :)
    ps. jestem miłośniczką Twojego imienia ! <3


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :)! i piesek <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, śliczna a piasek słodki :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. musze miec tą bluzę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam Ci :>
      jest mega wygoddna, materiał jest super i pasuje do wszystkiego!

      Usuń
  12. Mam identyczną, świetna. <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, z chęcią wpadne na twojego bloga :)

      Usuń
  13. Ta bluza jest świetna :3 Zdjęcia też są super :) Obserwuję ;)
    Zapraszam na mojego bloga :) http://lkgirlwithapassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bloog a zdjęcia jeszcze lepsze. Obserwuje i zapraszam do mnie . Liczę na rewanż.
    http://zyciepewnegotrzynastolatkahapinees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie zdjęcia! Ogólnie masz bardzo ciekawego bloga.
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluza.:) Pies świetny:) Blog niczemu sobie:) Zapraszam do siebie http://pandzioleq.blogspot.com/. Myślę, że spodoba Ci się mój blog i go zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna bluza!

    OdpowiedzUsuń