niedziela, 15 czerwca 2014

Instagram mix

Dzisiaj przygotowałam dosyć inny post.
Będą to zdjęcia z mojego instagrama :)
Wiele blogerek dodaje takie wpisy, więc i ja postanowiłam spróbować.
Jeśli chcielibyście zobaczyć zdjęcia i filmy na moim instagramie, lub mnie zaobserwować zapraszam tu:

Mam do Was jeszcze jedną prośbę. Wiem, że piszę to już kolejny raz, ale bardzo mi na tym zależy, a ja kompletnie nie wiem jak to naprawić. Mianowicie chodzi o poprzednie posty. Gdy przejdą one na drugą, starszą stronę bloga zdjęcia znikają. Proszę was o pomoc, bo może ktoś wie jak to naprawić.




 #me #polishgirl #red #kiss
#nowy #portfel #cropp
 #sesja #addictionblog #sheinside #pinklips
#red #white #browneyes #basketball #school
 (nie wiem co sie stało z tym zdjęciem, na insta jest normalne:))
#school #uczymysię #h&m #piórnik 
 #my #legs #goodday #sunny #instagirl
 #haha #MMM #loczkii #samsung #galaxy #ombre
 #jessicamercedes #forriverisland #piękna #polish #blogger
 #sheinside #outfit #long #hair
#hyhy #kacper #myfriend #chillout #smile #kiss
 #aloe #pale #dawid #wiki #mynails #mniam
 #sunday #outfit #happy
 #myphone #ombre #sheinside #girls #badboys #love
 #nowa #koszulka #byriserved #summer
 #dzieńmamy #wedel #mniami #tiramisu
 #dolina #łęczycka #julka #bestday #lovely
 #glasses #by #h&m #slownn
 #yeah #strawberry #peach #ufo #hihi #iloveit
#last #mydog #badi #sunnyday #bestfriend


Zapraszam was na mojego instagrama tutaj.
:)))
W komentarzach podawajcie swoje, z chęcią zaobserwuję.
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, a ten portfel śliczny. <3
    Mój instagram: @RID2705
    Zapraszam również na bloga: http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W internecie piszą, że to się dzieje, jeśli się kombinowało coś ze zdjęciami w Albumie Picassa w Google. Zatem, o ile ich stamtąd nie usunęłaś, powinny dalej być na blogu. Innych wyjaśnień niestety nie widzę, rozwiązań problemu też nie ma. Masz tu linka, tyle, co znalazłam:
    https://productforums.google.com/forum/#!topic/blogger-pl/UsBbOunVVRg

    OdpowiedzUsuń