wtorek, 17 czerwca 2014

lovely red


Cześć!
Jestem bardzo zadowolona, że sprawa z moimi *zaginionymi* zdjęciami z bloga się rozwiązała.
A to wszystko dzięki czytelniczce Malwinie, której bardzo dziękuję! :*
Obiecuję, że przy chwili wolnego czasu dodam zdjęcia od nowa. 
Na szczęście posty będą na swoich miejscach! :)


W dzisiejszym poście chciałam poruszyć wątek szczęścia.
Hmm... dla każdego to coś innego.
Dla jednych to pieniądze, dla drugich zdrowie
dla trzecich miłość, a dla jeszcze innych sukcesy w pracy czy szkole.
Dla osób w moim wieku szczęście to może być wygrana gra na komputerze,
czy nowa bluzka.
Ja osobiście sama nie wiem czym dla mnie jest szczęście...
Kiedyś szczęściem była dla mnie osoba,
z którą mogłam spędzać cały mój czas.
Obecnie nie chce przywiązywać się do osób, rzeczy.
Jestem szczęśliwa gdy:
  • spotykam się z przyjaciółmi
  • czuję się kochana
  • gotuję :)
  •  wychodzę na zdjęcia i dobrze się bawię
  • spędzam czas z Leną i śmiejemy się ze wszystkiego :)
  • stoję przed lustrem, tańczę, przymierzam milion ubrań i słucham muzyki
  • jeżdżę do Warszawy
  • oglądam Transformers (najlepszy film) 
  • mogę spędzić czas z mamą
  • mam truskawki! <3
  • ktoś się do mnie uśmiecha
  •  słyszę komplement o mnie :)
  • ktoś pociesza mnie i mu na mnie zależy
  • dobrze wyglądam ;)
  • i wiele, wiele innych!
To chyba moje szczęście.

Napiszcie w komentarzach, kiedy wy jesteście szczęśliwi.
Najlepsze i najciekawsze komentarze zacytuję w kolejnym poście! ;))


Dzisiejszy dzień był fajny.
Rano poszliśmy do kina na Powstanie Warszawskie...
Potem ja i Lena zrobiłyśmy zdjęcia w parku,
a następnie poszłyśmy do McDonald'a.




 




 










  
narzutka- tutaj
bluza- new yorker
spodnie- stradiv.
zegarek- quartz
plecak- cropp
kolczyki- diy

Jeśli możesz kliknij w ten link, dzięki! :)
Nie zapomnij napisać w komentarzu co sprawia, że jesteś szczęśliwa/ szczęśliwy! :))

34 komentarze:

  1. Świetny post a najlepsze są zdjęcia . Naprawdę podoba mi się obserwuję ! Leczę na rewanż www.top-model-rysuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie szczęście to rodzina ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że piszecie! :)
      proszę o więcejjj! ; D

      Usuń
  3. uśmiecham się gdy wszystko mi wychodzi, może to samolubne, ale taka jetsem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co! :)
    I super zdjęcia, jak zawsze zresztą. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki masz telefon?

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! <3
    świetny telefon!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia sa niesamowite!
    super jakość!
    przerabiasz gdzieś? jak tak to gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjecia :D

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie ten nowy szablon! <3
    pasuje tu!

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia :) piękny OTD <3
    obserwuję ;)
    http://nevergiveup-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem szczęśliwa móc być każdego dnia ze swoim ukochanym i poznawać z nim każdy kolejny dzień. Razem pełnimy jedną całość. Bez siebie bylibyśmy nikim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście jestem szczęśliwa gdy jestem zdrowa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też jakiś rodzaj szczęścia i zgodzę się z tobą! ;)

      Usuń
  14. Bardzo pomysłowy i fajnie skomponowany blog ! :) Poprostu świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem szczęśliwa kiedy są ze mna przyjaciele i dobrze sie bawimy :D ! Wtedy czuję sie wolna i wiem, że mogę być w 100% sobą :) wspaniałe uczucie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ile miałaś obserwatorów kiedy nawiązałaś współpracę z sheinside ?

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja! wydaje się bardzo wygodna do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń