poniedziałek, 7 lipca 2014

denim jumpsuit!

fot. Lena Sala

Cześć!
W końcu wakacje! Wakacje na które tyle czekałam, wakacje, które miały być idealne, 
które planowałam od dawna...
Miało być idealnie.
Z przyjaciółmi.
Razem.
Hmm... i w jednej chwili wszystko legło w gruzach.
Może teraz powinnam napisać, jakie to moje życie jest beznadziejne
 i jak to nic mi nie wychodzi i nic się nie układa.
Ale na prawdę tak nie jest.
W ostatnim czasie dużo straciłam,
zawiodłam się na kilku osobach.
Jednak ciągłe myślenie o tym,
siedzenie
i płakanie
NIC nie zmieni.
Postanowiłam że jeśli kiedykolwiek coś się popsuje,
czy coś mi nie wyjdzie,
nie będę się załamywać.
Bo przecież ciągłe bycie samemu załamuje.
Obecnie wolę 
wyjść na dwór z przyjaciółmi,
pobiegać,
czy zrobić coś fajnego!
Cokolwiek, żeby być szczęśliwym.
Ostatnio poczułam coś czego od dawna nie czułam.
Ból.
Ale na przekór dla niektórych ten ból nie jest ze smutku :)
Ostatnio bolą mnie policzki...
od śmiania się!  
To takie fajne uczycie, gdy wiesz, 
że masz na kogo liczyć i że ta osoba zawsze cię pocieszy.
Ja obecnie mam kilka takich osób!
Są też momenty w których te rzeczy o których nie chce pamiętać wracają do mojej głowy,
zazwyczaj wieczorem,
ale na to już nic nie poradzę.
Przecież przeszłości nie mogę zmienić, 
mogę pracować nad przyszłością!
Podsumowując to bardzo się cieszę, że stało się to co się stało.
Ten miesiąc wakacji postanowiłam spędzić poza domem,
a w sierpniu na maxa się bawimy! :))
Mam mega fajne plany,
i te wakacje, choć spontaniczne to będą udane!
Mogłabym rozwinąć ten temat,
jednak to temat bez dna, który na pewno jeszcze kiedyś poruszę! :)


Jeśli chodzi o dzisiejszy outfit to od dawna marzyłam o jeansowych ogrodniczkach,
i mam je!
Moje są z tego sklepu  - kilk.
sheinside jest sporo ogrodniczek tego typu i na dole pokażę wam kilka,
które mi się podobają, mogę zrobić też zestawy.
Zobaczcie sami niżej. :)
To tych denimowych spodni dobrałam egzotyczny top z reserved :)
Efekt oceńcie sami! :)


______________________________________________________
















 ogrodniczki - sheinside
bluzka - reserved

25 komentarzy:

  1. Piękna jesteś <3 Nie załamuj się:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :))
      ale w tym poście nie napisałam nic takiego! :)
      wręcz przeciwnie, cieszę się teraźniejszością!

      Usuń
  2. ale fajne te zdjęcia w żółtych kwiatkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam ogrodniczki, ale nie przepadam za jeansowymi, wydają się niewygodne na wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spontanicznie zawsze najlepiej! Co do wydarzeń- te mniej przyjemne także nas kształtują, nawet bardziej. Śliczne twoje ogrodniczki, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :*
      twoje też są świetne! :)
      _________________________________
      też uważam, że to mnie kształtuje.

      Usuń
  5. Bardzo ladne zdjęcia. Śliczne. Właśnie ja tez chce sobie kupic ogrodniczki tylko nie wiem gdzie je znalezc bo chyba juz przeszukalam wszystkie sklepy.

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/2014/06/jak-bawi-sie-gimbus.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam sheinside, na prawde są fajne, a ceny już od 40PLN. :)

      Usuń
  6. śliczna! :* piękne zdj :) ja też ostatnio przejechałam sie na pewnych osobach :// ale trudno nikt nie pow, że zawsze będzie dobrze i kolorowo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej, że dzięki temu jestem silniejsza i ty też na pewno! :)

      Usuń
  7. Fajnie tutaj ;) Zapraszam do nas ! Może Ci też się spodoba : http://holidayschill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. http://arrangeperfectlife.blogspot.com/

    masz swietne podejscie do zycia :p powodzenia :) sliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem fajna stylizacja.. bardzo lubie ogrodniczki i zamierzam sie w nie zaopatrzyć
    obserwujemy? livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny outfit.:) Udanych wakacji.:-*
    http://piotrekleciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne ciuszki i ogółem śliczna jesteś! :)

    nowaytobesad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super! cudne foty! tesknie za Polska!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne ogrodniczki! *.*
    idealne jakie chciałam ;__;
    śliczne zdjecia <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ogrodniczki. Bardzo je chciałam kupić!
    Pięknie Ci w nich i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń