wtorek, 29 lipca 2014

wishlist sheinside&zdjęcia&inspiracje tumblr

Cześć!
Tym razem przygotowałam dla was nową listę ubrań ze sklepu sheinside.
Główny tematem będą stroje kąpielowe :)
W tym sklepie jest ich kilka, które przykuły moją uwagę.
Dodatkowo przygotowałam jeansowe szorty i kilka koszulek z najnowszej dostawy.
Bardzo was proszę o klikanie w linki i baner na pasku bocznym -->
do dla mnie dużo znaczy :)
A więc zapraszam Was do oglądania...





W komentarzach napiszcie czy Wam przypadł któryś strój lub inne ubranie do gustu! :))

_______________________________________________________________
Kolejną częścią posta, będą zdjęcia ze starych postów.
Nie ma mnie w domu, a tutaj nie mam fotografa :)
Więc postanowiłam pokazać jedne z moich ulubionych zdjęć!
Gdy wrócę już do Ostrowca, obiecuję dodawać więcej outfitów :)








I na koniec inspirację...






















6 komentarzy:

  1. świetny strój z kokardą ;3
    poklikałam :) żeby się odwdzięczyć możesz zaobserwować : http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknelam :D

    http://doska-style.blogspot.com klikniesz w link w najnowszym poscie?♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :) poklikałam :)

    obserwuję i zapraszam do siebie :) u mnie nowy design, niebawem notka na temat ulubieńców miesiąca i małe rozdanie :) http://patuszkowataa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hej :) Mam pytanie słyszałam że ty te ubrania dostajesz za darmo , czy to prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie dostaje się za darmo, ciężko pracuję na każdą rzecz.
      pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Heej, wiem, że post dodałaś dawno ale jakoś tak się zainteresowałam i mam pytanie. ;) Czy jest jakaś specjalna nazwa tych spodenek z ćwiekami, czy są to po prostu shorty? :D Ładne zdjęcia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń