czwartek, 21 sierpnia 2014

#back to school with me & DIY!

Cześć!
Prowadzę bloga od października, czyli to mój pierwszy wrzesień i mój pierwszy powrót do szkoły z blogowaniem,
 więc nie mogło by się obejść bez posta #backtoschool.
Chyba każdy kto śledzi jakiś blog, lub obserwuje jakiś vlog, wie mniej więcej na czym polega ta seria :)
Żeby nie było monotonnie postanowiłam dodać także post DIY, czyli zrób to sam ;)

Do rozpoczęcia roku szkolnego pozostało nam 12 dni.
Nie wiem czy się cieszyć czy "płakać".
Z jednej strony jestem zadowolona, że będę w 3 klasie gimnazjum, że codziennie będę widywać sie z przyjaciółmi i znajomymi, ze wszystkich zawodów jakie będą, no i pod koniec roku szkolnego, z balu gimnazjalnego. 
Szkoła się jeszcze nie zaczęła, a ja już myślę o czerwcu! :)
No, a z drugiej strony będę miała dużo nauki, więcej godzin, egzaminy gimnazjalne, te wszystkie obowiązki i prace domowe. Mam nadzieję, że jakoś dam radę i będzie fajnie! W końcu to ostatni rok z tą klasą, w tej szkole. Mimo tego, że jesteśmy już razem dwa lata, to nie czuję jakiś mega mocnych więzi, jak np. w podstawówce i w tym roku bardzo chcę się zbliżyć i zaprzyjaźnić z nowymi osobami!

A więc to moje plany na ten rok szkolny! :)
Jak ty masz zamiar spędzić ten czas? (piszcie w komentarzach!)

Zapraszam na post i miłego oglądania!




Na początek mam dla was cztery fajne bluzy od sheinside,
które moim zdaniem są idealne na jesień! :)
(wszystkie około 66pln. :))

 
DIY












zapraszam na bloga Pauliny --> tutaj
znajdziecie tam więcej ciekawych inspiracji :)

#back to school






Mam jeszcze jedną małą prośbę ;)
Jeśli możesz kliknij w ten link (tutaj).

Piszcie w komentarzach czy spodobała wam się moja owocowa woda
i jak tam wasze szkolne zakupy!

23 komentarze:

  1. super że juz masz wszystko do szkoły bo ja jeszcze prawie nic nie mam !

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakupy to najprzyjemniejsza część szkoły, haha. :D

      Usuń
  2. jezuuu jakie cudowne zdjecia!
    na pewno zrobię tą wode owocową! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zeszyty z empika są świetne, bardzo lubię taką owocową wodę, ale trochę inaczej bym ozdobiła słoiczek.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie gdzie kupowałaś zeszyty?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama uwielbiałam kupować wszystkie pierdółki do szkoły więc na studiach żałuję, że wystarcza mi tylko jeden zeszyt na semestr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    PS. Mam taki sam telefon jak ty! :D

    http://panitruskaffeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia super, bluzy świetne i cudowny blog ;)
    mogłabym prosić o skomentowanie najnowszego posta? http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ta szmatka to n=tylko psuje efekt

    zapraszam http://www.iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto woli, mi sie podoba :)
      i tyle osób ci mówi emilia, naucz się pisać, albo korzystaj ze słownika.

      Usuń
    2. przecudna Emilia jak zwykle atakuje. szkoda tylko, że u niej wszystko niszczy efekt :D

      Usuń
    3. Moje wakacje kończą się dopiero w październiku, nawet nie wiesz jak ten czas się dłuży :>

      Usuń
    4. zazdroszcze Ci Asia!
      Haha, emilia wyżywa się na wszystkich...

      Usuń
  9. Genialnie to wymyśliłaś!
    Ta ,,szmatka" -( nazwana tak przez emilię) to własnie daje ŚWIETNY efekt :)
    Narobiłaś mi smaka XD

    zapraszam :))
    http://kenvyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza z Myszką Miki jest urocza. :) A wesołe, kolorowe zeszyty umilają szkolne nudy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. supi post Gabisia! :*

    OdpowiedzUsuń