poniedziałek, 25 sierpnia 2014

jesienne rozdanie z SHEINSIDE & outfit :)

Cześć!
Postanowiłam przygotować dla was rozdanie, ponieważ zbliżają się pierwsze urodziny bloga ;)
Udział może wziąć każdy!
Wystarczy spełnić poniższe warunki dotyczące konkursu :)


Weź udział w konkursie i wygraj bon o wartości 30$
do wykorzystania w internetowym sklepie SHEINSIDE!
Aby wziąć udział musisz spełnić poniższe warunki:
1.) Publicznie zaobserwuj mojego bloga.
2.) Polubić mój fanpage na facebook'u (kliknij tutaj)
3.) Polubić fanpage Sheinside (kliknij tutaj)
4.) Zarejestrować się w internetowym sklepie Sheinside (bezpośrednio przez ten link, kliknij tutaj)
5.) Dodać komentarz w którym znajdzie się twoje imię, pierwsza litera nazwiska (np. Ola K.) oraz adres e-mail z którego zaobserwowałeś mojego bloga i zarejestrowałeś się w sklepie Sheinside.
6.) Dodatkowo musisz wejść w ten link :)
POWODZENIA!






Nagrodę możesz wybrać z dowolnego katalogu:
bluzki - klik
koszulki- klik
swetry- klik
spodnie- klik
spódnice- klik
bluzy- klik
sukienki- klik
biżuteria- klik
torby- klik
Miłej zabawy!
_______________________________________________________________________

bluzka- klik  spodenki- klik









29 komentarzy:

  1. Julia B. , na blogu zaobserwowałam z maila julczi2233@gmail.com ( jullssxd ) , zarejestrowałam się na sheinside z maila julczi2233@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia Z. Bloga zaobserwowałam z claudia.loves.cookie@gmail.com
    A na SheInside zarejestrowałam się przez klaudiaz8989@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to zdjęcie drzewa! :)

    A co mi tam, zgłoszę się:
    Malwina G,
    malwis69@hotmail.com - adres w sklepie, jestemglupimludziem@gmail.com - adres na którym Cię zaobserwowałam.
    (tak dużo się rozpisałam, to pewnie mnie nie wybierzesz :C)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię i obserwuję jako Aleksandra Rutana
    zarejestrowałam się na ola2000r@o2.pl
    Powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny outfit , bluzka cudna *.* :)
    Klaudia S
    E-mail obserwowania : pingwineek25@gmail.com
    E-mail zarejestrowania się - sudolica@wp.pl
    Naprawde blog warty zaglądania pozdrawiam i miłych wakacji choć niedługo się kończą :c :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia
    bardzo podoba mi się ta stylizacja co masz na sobie! :)

    Karolina G.
    obserwuję i się zarejestrowałam na stronie sklepu sheinside (już wcześniej) z tego maila:
    szarlotkaa999@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrycja N.
    obserwuję i zarejestrowałam się z maila: amorki777@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie brałam, ale czas najwyzszy :D

    Karolina Turkus
    karolka120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię na facebooku jako: Gosia L.
    Adres e-mail: malgosia.lihs@gmail.com
    Obserwuję jako: Believe

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalia G
    obserwuje i zarejestrowałam się z maila: grzecznanatalcia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalia Ł.
    Obserwuję jako: HellokityCool *kasialaniak@wp.pl*
    Zarejestrowana na meil: natalialaniak14@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja :*
    Obserwuję jako Martyna Cysewska ( martysiuuu@gmail.com )
    Lubie na fb jako Martyna Cysewska
    Zarejestrowałam się na e-mail martysiuuu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalia M. obserwuje i zarejestrowałam się z tego maila: natalek1999@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, życzę wszystkim powodzenia. :)

    Zapraszam na konkurs, do wygrania bluza. :)
    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje : xxxxkicia5xxxx@interia.eu
    lubię : maria k
    xxxxkicia5xxxx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Oryginalne zdjęcia :) Bardzo ładny outfit :)

    A i wracając do konkursu :
    Klaudia W.
    gummyber@interia.pl

    Życzę wszystkim "konkurentką" powodzenia :)
    ( a i spełniłam wszystkie warunki wyżej wymienione do udziału w konkursie ).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Ola-Olaa1
    Polubiłam jako: Ola D.
    E-mail: 10060@wp.pl

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia ! :)
    Kasia Sz. na blogu zaobserwowałam z maila kasiaszura1999@gmail.com. Zarejestrowałam się na sheinside z maila katarzyna.szura@wp.pl

    używam aktualnie maila - katarzyna.szura@wp.pl

    http://exclusivefashionandtrends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć ! Piękne zdjęcia. Bardzo dobra jakość i ładna stylizacja
    Nazywam się Natasza P.
    Zaobserwowałam jako Natasza Dance ( Z tego konta :) )
    A mój E-Mail to Natasza.Pawlicka@wp.pl i własnie na niego się zarejestrowałam na Sheinside
    Bardzo fajny konkurs ♥ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuje : koza13 , adam k, kochacwszystko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Edyta K (polubienie 333 może okaże się szczęśliwe)
    xxxedytaxxx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Ola R,
    obserwuję: ola.Rudnicka11@gmail.com
    zalogowałam się: ola.Rudnicka11@gmail.com
    fajny konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. gdzie można znaleźć wyniki ? będa w tym poście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przepraszam za opóźnienie, ale miałam dziś sporo nauki i nie miałam czasu wygenerować zwycięscy, ale jutro postaram się :)

      Usuń
  24. gdzie można znaleźć wyniki ?

    OdpowiedzUsuń