niedziela, 21 września 2014

wyniku konkursu&zdjęcia

cześć.
Przepraszam za opóźnienie z wynikami konkursu, ale to było niezależne ode mnie i niestety nie miałam czasu się tym zająć.
Więc byłam zadowolona, że do konkursu zgłosiło się tyle osób.
Przejrzałam wszystkie komentarze, wylosowałam i szczęście padło na:
Gratuluję i proszę sprawdzaj skrzynkę,
bo skontaktuję się z tobą,
jednak jeśli nie odpowiesz w przeciągu 3 dni, wybiorę innego zwycięzce :)
Dziękuję wszystkim za udział w konkursie
i życzę powodzenia w następnych, bo te będą pojawiać się na blogu!

Wielkimi krokami zbliża się jesień,
stwierdziłam, że warto zainwestować w parkę!
Chyba, każdy o niej słyszał, bo góruję na listach must have od ubiegłego roku.
Ja już moją zamówiłam i czekam na paczkę :)
Oto kilka moich propozycji:


_________________________________________________________________________

Zdjęcia, które chciałam wam dziś pokazać, 
to raczej nie żaden outfit.
Były robione w parku, chciałam żeby miały fajny klimat
i lekko pokazywały zbliżającą się jesień :)















11 komentarzy:

  1. Świetne jest 5 zdjęcie, możesz napisać w jakim programie dodałaś "to coś" nie wiem jak to nazwać, kawałek galaktyki? ;)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :) Śliczne zdjęcia, szczególnie bluza *o*

    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju śliczna jesteś ! :) a zdjęcia rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zdjęcia! jesteś mega fotogeniczna *.*
    gratuluję zwycięzcy :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe zdjecia! <3 zazdroszcze urody :C zjawiskowa :') <3
    evvelayn.blohspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Fajne zdjęcia+obserwuję.

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna bluza i gratki!
    weź udział w rozdaniu
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń