niedziela, 9 listopada 2014

halloween

cześć!
Po dłuższej przerwie wracam na bloga.
Popsuty laptop i brak czasu uniemożliwił mi dodanie tego posta wcześniej, mimo tego że halloween było już 10 dni temu... ale ten czas szybko zleciał!
Obecnie jestem chora, więc siedzenie cały dzień w łóżku zmusiło mnie
do zrobienie czegoś kreatywniejszego niż granie w lol'a i oglądanie vlogów :)
Postanowiłam zająć się zdjęciami z ostatniego października
i są na prawdę fajne.
Ostatnio nie mam motywacji do wielu rzeczy,
nic mi się nie chce,
często się poddaje,
najlepiej zamknęłabym się w pokoju i została tu przez najbliższy rok.
Ale niestety tak się nie da...
Chyba każdy ma czasami taki dołek,
ale ja z mojego nie mogę się wydostać.
Myślę, że sesje
 (ostatnio byłam na pierwszych "poważnych" zdjęciach, będziecie mogli zobaczyć je w kolejnym poście!)
i spędzanie czasu z przyjaciółmi
sprawia, że zapominam o wszystkich obowiązkach.

_________________________________________

Jeśli chodzi o Halloween, to w tym roku
ja i Lena postanowiłyśmy zrobić coś mega!
Nasze przygotowania zaczęły się już na początku października.
Próbny makijaż, kupowanie kosmetyków, przygotowywanie stroi i oglądanie tutorial'ów...
Chyba naszą największą inspiracją była ta vlogerka:
Sztuczna krew i rany to pomysły z jej filmików!
Jednak to nie było takie łatwe,
podczas prób nie raz coś się odklejało, albo odstawało.
Lecz efekt końcowy moim zdaniem był fantastyczny!
Piszcie w komentarzach co sądzicie o naszych strojach i makijażu,
jeśli macie również posty halloween'owe zostawiajcie linki! :)
Kilka zdjęć z Halloween możecie zobaczyć też na moim instagram'ie:
mój instagram tutaj :)












13 komentarzy:

  1. Charakteryzacja Leny wygląda naprawdę przerażająco! :O Twoja oczywiście też, ale te zęby... strach się bać!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa charakteryzacja widać, że musiała zająć dużo czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ta charakteryzacja jest genialna, wygląda jak prawdziwa.
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku wygladacie przerazajaco, swietny makijaz ;o

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Mega efekty ; ) Do tego trzeba też cierpliwości co nie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten halloween'owy makijaż jest mega realistyczny ;o)
    Na pierwszy rzut oka myślałam że to prawdziwy!

    zapraszam http://byolqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow... Myślałam żeby zrobić sobie coś takiego na Halloween Ale zrezygnowałam... Za dużo roboty ;)

    Zapraszam do Mnie
    http://alone-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne makijaże ! :)
    Na pewno włożyłyście bardzo wiele pracy ! :)
    zapraszam do mnie http://aggness123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna charakteryzacja ! uwielbiam Halloween- u mnie na blogu też charakteryzacja z tej okazji :)

    Obserwuję !
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się !
    Wyglądasz na tych zdjęciach jak anorektyczka ;/

    OdpowiedzUsuń