piątek, 28 listopada 2014

wspomnienia zapisane w zdjęciach- DIY!

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do was z postem z serii DIY, czyli zrób to sam! ;)
W niedziele na blogu pojawi się andrzejkowy post, a w następnym tygodniu kolejne zdjęcia z nowej sesji. :)


Od dłuższego czasu myślałam, a właściwie chciałam mieć tablice korkową.
Miałam zamiar przyklejać tam zdjęcia, notatki, plan lekcji i tym podobne.
Jednak mimo moich poszukiwać takiej tablicy nie udało mi się znaleźć.
Postanowiłam nad biurkiem zawiesić duże lustro, a na nim umieścić zdjęcia.
W niedzielę zamówiłam zdjęcia w punkcie foto, w Rossmanie.
W środę już były.
 (jeśli chodzi o jakość zdjęć, cenę i moją opinię to myślę, że 6/10 to odpowiednia ocena, jedno zdjęcie były źle ucięte, inne miało plamkę, ale wracając do tematu)
Przykleiłam zdjęcia taśmą dwustronną do bocznych ram lustra.
Wykorzystałam do tego ok. 20 zdjęć,
fajne jest to, że w każdym momencie dowolne zdjęcie mogę zmienić lub po prostu wyrzucić.
Dobra, czas zobaczyć efekty! :)









Co sądzicie o moim pomyśle?
Może macie jakieś inne ciekawe sugestie lub opinie 
na temat takich dekoracji?
Piszcie w komentarzach! :)

2 komentarze:

  1. Ja zawsze chcialam miec takie wielkie serce ze zdjec na scianie. Moze kiedy sie za to w koncu zabiore:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, jakbym miała możliwośc to sama bym tak zrobiła. :)

    OdpowiedzUsuń