wtorek, 27 stycznia 2015

27.01.15


Kilka osób pisało do mnie, żebym pokazała zdjęcia z sesji, więc dodam kilka.
Nie które zdjęcia są w stroju kąpielowym, więc sądzę, że takich nie bedę dodawać, a były mi potrzebne (powtarzam) ponieważ są to polaroidy ;)

Jeśli macie jakieś pytania zapraszam na aska TUTAJ
albo po prostu piszcie w komentarzach na dole.
Szykuje dla was jeszcze jedną niespodziankę,
ale w jej realizacji potrzebna mi wasza pomoc,
więc jeśli chcesz pomóc to kliknij w ten link :)
Z góry dziękuję!
Niedługo więcej informacji na ten temat!

Nie byłam zbytnio przekonana do dodawania tych zdjęć na bloga.
więc jeśli komuś się nie podobają, to nie musi ich oglądać ;)
Bo obecnie są dziwne stereotypy.
Chodzi mi o to, że zapewne nie które zdjęcia wzbudzą,
wielką dyskusję, no ale jakby to przemyśleć,
to dlaczego nikt nie przyczepi się do zdjęcia na facebook'u 
wstawionego z wakacji, w stroju kąpielowym?
Albo nikt się nie przeraża, gdy idzie na basen czy plaże?
Dziwi mnie to i będzie dziwić.
Ja uważam, że ludzie są piękni i powinni pokazywać to, co mają :)
Długo pracowałam nad sobą i zawsze chciałam mieć takie zdjęcia
i myślę, że jestem z nich dumna.
Są profesjonalne i podobają mi się,
moim marzeniem jest się rozwijać w tym kierunku i mam nadzieję, że tak będzie! :)

jeansowa kurtka - tutaj/ klik




30 komentarzy:

  1. Przez takie osoby jak Ty mam kompleksy :) Jesteś piękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, masz wspaniała figurę

    OdpowiedzUsuń
  4. Modelka ma cudne oczy ♥
    Zdjęcia bardzo się mi podobają!

    http://natasiak.blogspot.com/
    Zapraszam do udziału w urodzinowym rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, przepraszam nie doczytałam, myslałam że to Ty robiłaś zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia do agencji? a w której jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia, które wysyłałam do agencji.
      niedługo więcej informacji.... :D

      Usuń
  7. Swietne zdjęcia! Jesteś śliczna i szczupła <3-<3 Odchudzałaś się kiedyś?
    Nie uwierzę, że komuś się mogą nie spodobać te zdjęcia, więc się nie martw :)
    Trzymaj się!

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, schudłam 15 kg ;) teraz ciągle ćwiczę!
      dziękuję, to bardzo miłe :)

      Usuń
  8. płaska anorektyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to, że nie mam miseczki C, to wiem, ale anorektyczką nie jestem.
      Napisałabym bardziej... chuda modelka, pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jesteś bardzo fotogeniczna! Pozazdrościć tylko;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są cudowne.Nie przejmuj się hejtami na temat biustu.Skoro jestes bardzo szczupła to niech się nie dziwią,że ten biust też jest mniejszy.Ze względu na to,że jestem tu pierwszy raz,zapytam z ciekawości ile masz lat,bo zdjęcia wyszłyy bardzo profesjonalnie.
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za miłe słowa ;) ale nigdy się tym nie przejmuje, jak byłam 15kg cięższa, to miałam duży biust. coś za coś... ;) mam 15 lat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są świetne. Nie musisz się wstydzić swojej figury, bo masz świetną.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://by-sebaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę Ci fotogeniczności *.*

    http://hellcixx01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz świetnie! :o powaznie, zdjecia sa cudowne, jestes idealna modelka! :o :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia na pewno się spodobają, są cudowne! :* Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, jesteś bardzo chudziutka. :)
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/01/i-hate-my-body.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Super są te zdjęcia :D a jeśli chodzi o utrzymanie takiej figury, jest ciężko?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia !
    Bluzka z czerwonymi rękawami na przedostatnim zdjęciu - świetna !

    Zapraszam + obserwuję !
    http://namedreams.blogspot.com/2015/01/do-you-speak-english.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadajesz się na modelkę - i to bardzo świetną modelkę!

    http://blog-your-dream-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń