sobota, 31 stycznia 2015

31.01.15

Cześć!
Dzisiaj przychodzę z typowo zimową stylizacją! Jest to bardzo mój styl, tak chodzę na co dzień ;)
Ostatnio bardzo podobają mi się marmurki, dlatego postanowiłam kupić szare jeansy tego typu.
Kurtka którą mam na sobie pochodzi z klik i w porównaniu do innych kurtek od nich, ta jest na prawdę ciepła, co mnie pozytywnie zaskoczyło!
 Ma bardzo ciepły kaptur z misiem co tylko dodaję jej uroku! 
Także cieszę się, że ją zamówiłam, tym bardziej, że cena też jest całkiem spoko.

Postanowiłam zrobić coś typu lookbook. (pod zdjęciami)
Nie wiem czy do końca mi to wyszło, ale myślę że jest całkiem ok.
Napiszcie w komentarzu co myślicie o filmiku i czy byście chcieli więcej takich lookbook'ów :)

Kolejną rzeczą, którą chciałam się z wami podzielić to mail,
który otrzymałam od firmy BornPrettyStore,
 gdzie możecie znaleźć akcesoria do włosów i paznokci, soczewki, case na telefon
 (jeśli ktoś ma Iphona musi wejść tutaj, są na prawdę fantastyczne obudowy!)
biżuterię i wiele innych dodatków, także wpadnijcie do nich (klik) i obejrzyjcie ich produkty.
Jeśli coś wpadnie wam w oko, to mam dla was bon rabatowy na -10%.
Przy zakupie wystarczy wpisać ten kod: GSAT10
Mam nadzieję, że go wykorzystacie! :)










kurtka - tutaj
spodnie - c&a
buty - c&a
torba - reserved

16 komentarzy:

  1. tez wspolpracuje z ta firma. Bardzo ladne zdjecia :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwszy lookbook to świetny! :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look i fajny filmik :D
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka naprawdę fajna :), ogólnie cała stylizacja na plus.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba połączenia tej szarości z czernią :)
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja ;)
    Zazdroszczę śniegu, bo u mnie zero.
    Pozdrawiam : Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Lookbook świetny! Wszystko tak mi się podoba i hfgbnsmvbam
    Jesteś taka ładna i taka szczupła <3-<3

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co mam do powiedzenia?
    ♥świetny post
    ♥świetna stylizacja
    ♥świetnej jakości zdjęcia
    ♥świetne masz włosy
    Ogółem wszystko świetnie.
    Jeśli to nie problem to czy mogłabyś poklikać w linki w poście u mnie na blogu Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. takie filmiki to świetna sprawa moim zdaniem ;) dodawaj
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Wyglądasz niesamowicie.
    U mnie trzecia część kolekcji Gabriel Data autumn-winter 2014/2015.
    Pozdrawiam i zapraszam. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne spodnie i torba. Ładnie wyszły ci zdjęcia ty taka ubrana w bardziej ciemnych kolorach i taki biały puch za tobą świetne

    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/ jeśli ci się spodoba to zaobserwuj ja już to zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jesteś✿ świetny post, chętnie będę zaglądać na Twojego bloga i przy okazji zapraszam Cię na mojego, założyłam go kilka dni temu, ale myślę, że daję radę, sama oceń. Miłe komentarze i obserwacja mile widziane!:)
    http://izu-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń